Ori îs nebun, ori disperat, ori papă lapte


 

Azi am paţit-o pentru a “n”-şpea mia oară şi mi-am dat seama de un lucru clar: de cate ori întâlnesc o fata, chit că vreau chit că nu, degetele pe tastatura sau mâna pe foaie încep să scrie o poezie despre respectiva fără să se oprească. Mă jur. Am încercat să mă abţin, pfff…da’ de unde! Ca un nebun, şi curios, dar foarte curios că îmi iese. Îmi iese de fiecare dată, rima, versuri, metafore, descrieri toate sunt la locul lor. Pot să le zic poeziilor despre fetele pe care le-am întâlnit că sunt chiar capodopere. Foarte bune.

Şi acum, înapoi la fata noastră (a mea şi a eului meu interior). Sa fiu sincer, am întâlnit-o acu’ vreo câteva zile (5 mai exact) şi de-atunci….ei bine ştiţi voi. Am mai petrecut de-atunci ceva timp prin preajma ei şi iata că în sear’ asta a venit şi inspiraţia. Detalii, chestii ceva? În versuri evident, dar o las anonimă. Nu’s acas’ şi scriu pe un laptop care nu este al meu. Nu că ar fi citite textele mele dar…aşa totuşi, în caz de orice…

Mai am de lucrat un pic la ea şi e gata. Ce-i cu titlul probabil vă-ntrebaţi. Nebun. Da. Ce aia a mea, de fiecare dată când cunosc lume nouă tre’ să-mi şi placa de cineva? The fuck is that? Disperat? Şi încă cum…ridic în slăvi prin poezii fete cu care abia dacă mă salut. De ce? Uite pentru că sunt papă lapte şi n-am în mine nimic pentru a face mai mult. Sunt exact ca tipul ăla de pe youtube, care se aşeaza pe bancă şi citeşte o revistă şi apare o tipă. Se uita unii la alţii, dar tipu tace chitic, şi intră fata prima în vorbă…ăla-s eu.


6 gânduri despre “Ori îs nebun, ori disperat, ori papă lapte

  1. Cunosc si eu pe cineva asa… foarte timid, dar atat de timid incat nu face primul pas si apoi daca niciunul nu-l face, se oftica pe el insusi de moare! 🙂 Zic eu… ca nu e bine sa fi asa, ai putea sa ratezi sanse unice la fericire.

    Apreciază

  2. Da, nasol de pustan. Ideea e ca: la cati primi pasi am facut eo ajung pe jos pana la tine la Timisoara :)), mi-a cam pierit chefu’ de chestii d-astea, dar parca tot as vrea cand vad o floare cum rasare de nicaeri (-.-)

    Apreciază

  3. Daca astazi e o zi grea pentru tine, sau treci printr-o perioada grea, si speranta aproape ca te-a parasit, daca nimeni nu e langa tine si ti-e greu, te rog, drag prieten, sa alergi la Domnul Isus, Fiul lui Dumnezeu. La El gasesti iertare, speranta, bucuria de a trai si fericire adevarata…
    El e singurul care ramane cand toate celelalte se duc. Si El iti va fi un prieten adevarat, cum niciun om nu iti poate fi.
    Te rog, da la o parte orice piedica si vino la Isus! http://www.caleamantuirii.blogspot.ro

    Apreciază

Da-i tare:

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.