11.19-20 august 2015 30 aprilie 2017


^P^

Și toate-și urmează cursul,
Ca cel al apei atât timp cât răsăritul precede apusul.
Ce aud? Nu e o brichetă, e un susur,
Da’ parcă e un murmur ce umblă ascuns în umbră printre scursuri.

 

Cuvintele mă poartă unde tu nu vezi
Pentru că visez;
Dar, știu, vine cam greu să impresionez
Fără un nume în spate, că nu sunt dovezi…

 

Și toate își urmează cursul
Cum urmează strofa asta după două catrene și-un regret.
Vezi? Nimeni nu-i perfect!
Știi că mă imaginez cum că veghez Orașul de pe bloc de la Unirea?
Pentru că toate își urmează cursul
Și eu am să-mi găsesc cât de curând menirea.
^P^

#piramidon #o9noapte #decembrie

În cazu-n care ești curios/curioasă ce-o să iasă în Decembrie și cum o să sune, poți să mai intri și pe pagina mea de artist de pe fb. Dă și-un like, dacă tot ești pe-acolo…

 


Da-i tare:

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.